Завдання і рішення

Керівництвом «Alsavique International» була поставлена ​​задача на розробку корпоративного сайту, який в свою чергу став візитною карткою бренду в 20+ країнах світу, який спрощує доступ до покупки косметологічної продукції з будь-якої точки земної кулі. За допомогою унікального і адаптивного дизайну посилюється візуальна складова.

Шрифти та кольори

Головний - Muller Текст - Helvetica Neue Cyr
  • #ffffff
  • #dedede
  • #8d8d8d
Внутрiшнi сторiнки

Сторінка «Новини» з підкатегоріями

Сторінка «Карта товару» з вбудованим слайдером

Анімація

Всі препарати зв'язані між собою і мають свою послідовність застосування. Тому було розроблено рішення присвоїти кожному препарату два кольори: основний (який відповідає упаковці) та додатковий (який позначає наступний препарат на черзі у використанні).

Сторінка
«Головна»
Приклад роботи анімації вертикального слайдера

Сторінка «Меню» Приклад роботи анімації відкриття

Адаптивний дизайн

Комп'ютер / Телефон / Планшет

Сторінка «Новини»
Сторінка «Меню»
Сторінка «Головна»